Aikuisten luistelukoulu

Uusi harrastus?

Aloita luistelun alkeista!

Järjestämme aikuisten ja yli 15-vuotiaiden 8 kerran luistelukoulun.

Ryhmässä aloitetaan aivan luistelun alkeista, etsitään tasapainoa luistimilla, tutustutaan jäällä liikkumiseen, harjoitellaan mm. eteen- ja taaksepäin luistelemista.

Ryhmän edistymisen mukaan lisäksi harjoitellaan perusluistelun kaaria, sirklauksia, helppoja askeleita kuten kolmosia ja kantakäännöksiä ja liukuja sekä hyppyjen ja piruettien alkeita.

Harjoitukset ajalla 12.9. - 31.10.20247  Riihimäen uudessa jäähallissa (JJ-Areena) torstaisin klo 16.50-17.35.

Hinta 135€ +seuran jäsenmaksu 25€.

Luistelukoulun voi maksaa myös Smartum, Edenred tai ePassi liikuntaeduilla.

Lisäksi tarvitaan LUISTELUPASSI!

LUISTELUPASSI

Jokaisen tulee itse hankkia Suomen Taitoluisteluliiton luistelupassi. STLL:n sivuilta löydät tarkemmat ohjeet luistelupassin ostoon. Muista ostaa passi ennen syksyn ensimmäistä harjoitusta.

Ei-kilpaileville aikuisluistelijoille sopiva on Harrastepassi (71,50€ vakuutuksella, 34€ ilman vakuutusta).

Jos sinulla on ostettu luistelupassi jonkun toisen seuran nimiin, ilmoita siitä sähköpostitse riihimaen.taitoluistelijat@gmail.com.